.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يارانه نان در گيلان 2 برابر اعتبارات عمراني

امام جمعه موقت رشت گفت: يارانه‌اي كه دولت براي نان در گيلان پرداخت مي‌كند دو برابر اعتبارات عمراني اين استان است ولي 30 درصد نان دورريز مي‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين اسماعيل پورررضا امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر رويكرد انقلاب اسلامي را آرمان‌هاي پيامبر (ص) ناميد و افزود: كساني كه دل در گرو انقلاب اسلامي دارند بايد جهاني بينديشند و انديشه جهاني داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي زمينه تجديد اسلام ناب محمدي (ص) است، اظهار داشت: هوشياران انقلاب و اسلام بايد به اين نگاه توجه داشته باشند كه حركت انقلاب بايد از بدنه مردم دنبال شود.
خطيب موقت رشت دوري از گناه را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: دوري از محيط و شرايط تحريك‌كننده از گناه بايد جدي گرفته شود به‌ويژه اينكه امروزه پارك‌ها سبب آسيب به خانواده‌ها شده است.
وي دوري از شكم‌پروري، پرخوري و پرهيز از دوستان ناباب را متذكر شد و گفت: اين منتظران مصلح بايد خود صالح باشند.
پوررضا در ادامه به سال اصلاح الگوي مصرف اشاره كرد و افزود: زشتي اسراف در ذهن بسياري از افراد جامعه نهادينه شده است.
وي اجراي طرح ‌هدفمند شدن يارانه‌ها را در اصلاح الگوي مصرف تاثيرگذار دانست و خاطرنشان كرد: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها زمينه اجرايي شدن را دارد فقط نگراني در نحوه اجراي آن است و با اطميناني كه مردم به دولت و مجلس دارند در تلاش هستند تا اقشار آسيب‌پذير كمترين صدمه را ببينند.
امام جمعه موقت رشت در ادامه به برپايي جشن‌هاي ازدواج اشاره كرد و گفت: گرفتن جشن ازدواج در برخي از خانواده‌ها شبيه عروسي نيست و چگونه اين خانواده‌ها اجازه مي‌دهند از ابتداي ازدواج با گناه آغاز شود.
وي با بيان اينكه كسي مخالف شادي نيست، تصريح كرد: برهنگي در مجالس عروسي نشانه شادي نيست.
پوررضا با گراميداشت سوم آذر سالروز شهادت عده‌اي از حجاج سال 66 در مكه مكرمه اظهار داشت: دست آمريكا در اين جنايت از آستين بيرون آمد.
وي همچنين با تسليت ايام شهادت امام محمدباقر (ع) در چهارم آذر افزود: پيامبر (ص) حضرت باقر (ع) را باقرالعلوم ناميدند كه در زمان ايشان به عنوان يك شخصيت علمي پاسخگوي پرسش‌هاي دانشمندان بودند و جامعه را به حقايق علمي آشنا مي‌كردند.
پوررضا با اشاره به ايجاد كرسي‌هاي آزادانديش گفت: رهبر معظم انقلاب كرسي‌هاي آزادانديش را مطرح فرمودند و اكنون در قم اين كرسي‌ها در حال رونق است.
امام جمعه موقت رشت بسيج را مدرسه عشق ناميد و افزود: اين انقلاب، نظام و اسلام هر چه دارد از بسيجيان است، بسيجياني كه در كنار پيامبر (ص) و نيز همراه امام راحل بودند و سينه سپر كردند.
وي همچنين كشتار مردم يمن توسط عربستان را محكوم كرد و افزود: جهان اسلام نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت است و وهابيت عربستان اين كار را دنبال مي‌كند و بايد از اين شيعيان حمايت كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.